Συχνές Ερωτήσεις για Πελάτες

Ζωντανές Δημοπρασίες
Κάθε πότε γίνονται ζωντανές δημοπρασίες και πως μπορώ να ενημερώνομαι;

Οι ζωντανές δημοπρασίες γίνονται περίπου κάθε 3 μήνες. Οι πελάτες μας ενημερώνονται με έντυπους καταλόγους που τους αποστέλλονται δωρεάν ή/και μέσω email. Οι κατάλογοι αναρτώνται σε ηλεκτρονική μορφή και στο site μας. Για εγγραφή στο πελατολόγιό μας και στο newsletter μας, μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο site μας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πως μπορώ να συμμετέχω σε μία ζωντανή δημοπρασία;

Οι τρόποι συμμετοχής σε μία ζωντανή δημοπρασία είναι οι εξής:
• Με φυσική παρουσία σας στο χώρο διεξαγωγής της δημοπρασίας
• Με γραπτή προσφορά
• Με τηλεφωνική συμμετοχή
Απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή στη δημοπρασία είναι η αποδοχή των όρων της.
Για συμμετοχή με φυσική παρουσία, σας προτείνουμε να είστε στο χώρο διεξαγωγής τουλάχιστον 20 λεπτά νωρίτερα, έτσι ώστε να εγγραφείτε και να πάρετε αριθμό συμμετοχής. Μπορείτε να δίνετε χτύπημα σε ό,τι σας ενδιαφέρει, σηκώνοντας τον αριθμό συμμετοχής σας. Το ποσό του κάθε χτυπήματος το καθορίζει και ανακοινώνει ο δημοπράτης, η κλίμακα είναι προκαθορισμένη και τα ποσά αυξάνονται περίπου κατά 10%. Ο λαχνός κατοχυρώνεται στην υψηλότερη προσφορά. Η εκπροσώπησή σας μπορεί να γίνει και από κάποιον τρίτο, αρκεί να δηλώσει τόσο τα δικά του όσο και τα δικά σας στοιχεία.
Για συμμετοχή με γραπτή προσφορά, μπορείτε να υποβάλετε τη γραπτή προσφορά σας συμπληρώνοντας τη φόρμα που μπορείτε να βρείτε εδώ και στο τέλος των καταλόγων μας. Το ποσό της προσφοράς είναι το ανώτατο που θέλετε να προσφέρετε και ο δημοπράτης σας εκπροσωπεί με σκοπό τη χαμηλότερη δυνατή τιμή και μέχρι το ανώτατο δηλωμένο ποσό. Μπορείτε να δώσετε γραπτή προσφορά για όσους λαχνούς θέλετε. Στέλνετε τη φόρμα με email ή καλείτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας και το προσωπικό μας συμπληρώνει τη φόρμα με υπόδειξή σας. Η υποβολή γραπτών προσφορών μπορεί να γίνει από τη στιγμή που θα αναρτηθούν οι κατάλογοι της δημοπρασίας, μέχρι και μία ώρα πριν την έναρξη της δημοπρασίας. Συστήνεται η υποβολή μέχρι μια μέρα πριν την έναρξη της δημοπρασίας.
Για τηλεφωνική συμμετοχή, η διαδικασία είναι ίδια με αυτή της συμμετοχής με γραπτή προσφορά, με τη διαφορά ότι δε δίνετε ανώτατο ποσό. Την ώρα της δημοπρασίας, σας καλεί εκπρόσωπός μας στους λαχνούς που έχετε δηλώσει, σας ενημερώνει για την εξέλιξη και τα χτυπήματα που συμβαίνουν ζωντανά και αποφασίζετε επιτόπου τα δικά σας χτυπήματα. Επειδή η διαδικασία είναι γρήγορη, παρακαλείστε να δίνετε τηλεφωνικό αριθμό που έχετε πρόσβαση την ώρα της δημοπρασίας και μπορείτε να απαντήσετε άμεσα. Σε περίπτωση που δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε, λόγω δική σας αδυναμίας, χάνετε το δικαίωμα διεκδίκησης του λαχνού. Η υποβολή τηλεφωνικών προσφορών μπορεί να γίνει από τη στιγμή που θα αναρτηθούν οι κατάλογοι της δημοπρασίας, μέχρι και μία ώρα πριν την έναρξη της δημοπρασίας. Συστήνεται η υποβολή μέχρι μια μέρα πριν την έναρξη της δημοπρασίας. Η εκπροσώπησή σας μπορεί να γίνει και από κάποιον τρίτο, αρκεί να δηλώσει τόσο τα δικά του όσο και τα δικά σας στοιχεία.

Μπορώ να εξετάσω τους λαχνούς που με ενδιαφέρουν από κοντά;

Πριν από κάθε δημοπρασία, ανακοινώνονται οι ημερομηνίες εξέτασης λαχνών, η οποία διαρκεί συνήθως δύο εβδομάδες. Συστήνουμε τον ενδελεχή έλεγχο όλων των λαχνών που θέλετε να χτυπήσετε. Σε περίπτωση που βρίσκεστε εκτός Αθηνών και δεν μπορεί να έρθει κάποιος τρίτος να εξετάσει τους λαχνούς για εσάς, επικοινωνείτε μαζί μας και σας δίνουμε όλες τις επιπλέον πληροφορίες και φωτογραφίες που χρειάζεστε. Στο site μας μπορείτε να βρείτε και επιπλέον φωτογραφίες των λαχνών σε σχέση με τους καταλόγους μας. Πληροφορίες για τους λαχνούς και εξέτασή τους γίνεται αυστηρά μέχρι μία μέρα πριν τη δημοπρασία. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, συστήνεται ο προγραμματισμός ραντεβού.

Μπορώ να παρακολουθήσω μια δημοπρασία ακόμα και αν δε θέλω να συμμετέχω;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη δημοπρασία μας ζωντανά στο χώρο διεξαγωγής της, ακόμα και αν δε θέλετε να συμμετέχετε. Δεν είναι δυνατή η τηλεφωνική παρακολούθηση.

Ποια είναι η τιμή εκκίνησης των λαχνών της δημοπρασίας;

Δίπλα σε κάθε περιγραφή λαχνού, θα βρείτε την τιμή εκτίμησης. Η μικρότερη από τις δύο τιμές είναι η τιμή εκκίνησης. Οι προσφορές σας θα πρέπει να είναι ίσες ή μεγαλύτερες της τιμής εκκίνησης. Ο λαχνός μπορεί να ξεκινήσει από μεγαλύτερη τιμή από αυτή της εκκίνησης αν έχουν υποβληθεί πάνω από μία γραπτές προσφορές.

Ποιο είναι το τελικό κόστος για κάθε λαχνό που αγόρασα;

Το συνολικό ποσό πληρωμής στις ζωντανές δημοπρασίες είναι το άθροισμα της τιμής κατακύρωσης, της προμήθειας του οίκου μας που είναι 17%, τυχόν πνευματικά δικαιώματα και ΦΠΑ 24% στο ποσό της προμήθειας και των πνευματικών δικαιωμάτων. Σε περίπτωση αποστολής των λαχνών, τον αγοραστή επιβαρύνουν και τα έξοδα αποστολής.

Τι είναι τα πνευματικά δικαιώματα σε κάποια έργα;

Σε κάποια έργα ζωγραφικής και γλυπτικής, τον αγοραστή βαρύνουν επιπλέον τα πνευματικά δικαιώματά τους, καθώς και ο ΦΠΑ 24% επί αυτών. Όταν ο καλλιτέχνης του έργου βρίσκεται εν ζωή ή έχει πεθάνει τα τελευταία 70 χρόνια, τότε στην τιμή κατακύρωσης προστίθεται ποσοστό 5% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης έως € 50.000, 3% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης από € 50.000,01 έως 200.000, 1% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης από € 200.000,01 έως 350.000, 0,5% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης από € 350.000,01 έως 500.000 και 0,25% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης που υπερβαίνει τα € 500.000. Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό ποσό αυτό δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των € 12.500.

Πως μπορώ να πληρώσω τις αγορές μου και μέσα σε πόσο διάστημα;

Η πληρωμή και παραλαβή των αγορών γίνεται εντός 20 ημερών από τη δημοπρασία, με τους εξής τρόπους: • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του οίκου μας • Μετρητά για συνολικό ποσό κάτω των 500 ευρώ • Τραπεζική επιταγή • Αντικαταβολή μέσω ΕΛΤΑ ή ELTA courier • POS για παραλαβή από τα γραφεία μας • IRIS για συνολικό ποσό κάτω των 500 ευρώ

Πως μπορώ να παραλάβω τις αγορές μου;

Μπορείτε να παραλάβετε από το χώρο μας ή να σταλούν στη διεύθυνση που επιθυμείτε. Μπορείτε να παραλάβετε και να πληρώσετε και την ημέρα της δημοπρασίας στο διάλειμμα ή στη λήξη της δημοπρασίας. Αποστολές γίνονται από την επόμενη ημέρα της δημοπρασίας, πάντα κατόπιν συνεννόησης. Οι αγοραστές πρέπει να έχουν παραλάβει τις αγορές τους εντός 20 ημερών από τη δημοπρασία.

Πως μπορώ να δω και να αγοράσω απούλητους λαχνούς της δημοπρασίας;

Μετά το πέρας της δημοπρασίας οι απούλητοι λαχνοί διατίθενται στην τιμή εκκίνησης, συν προμήθεια 17%, τυχόν πνευματικά δικαιώματα και Φ.Π.Α. 24% επί το ποσό της προμήθειας και των πνευματικών δικαιωμάτων. Λίγες μέρες μετά τη δημοπρασία, μπορείτε να δείτε στο site μας τους διαθέσιμους λαχνούς. Για πιο άμεση ενημέρωση ή/και παραγγελία απούλητων λαχνών, επικοινωνήστε μαζί μας. Οι λαχνοί μένουν προς διάθεση περίπου 30 μέρες μετά τη δημοπρασία.

Online Δημοπρασίες
Κάθε πότε γίνονται online δημοπρασίες και πως μπορώ να ενημερώνομαι;

Οι online δημοπρασίες γίνονται συχνότερα από τις ζωντανές δημοπρασίες. Μπορεί να έχουμε 3-4 δημοπρασίες το μήνα και είναι συνήθως θεματικές. Το πελατολόγιό μας ενημερώνεται με newsletter. Για εγγραφή στο πελατολόγιό μας και στο newsletter, μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο site μας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πως μπορώ να συμμετέχω;

Οι online δημοπρασίες γίνονται μόνο ηλεκτρονικά, μέσω του site μας. Για να μπορείτε να συμμετέχετε θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει εγγραφή. Στη συνέχεια, διαλέγετε τους λαχνούς που σας ενδιαφέρουν και κάνετε την προσφορά σας.

Πόσο διαρκεί μία online δημοπρασία;

Από τη στιγμή που ανεβαίνει η λίστα με τα αντικείμενα δίνεται ένα χρονικό περιθώριο, συνήθως 10-15 ημερών, για να δώσετε προσφορές μέσα από την πλατφόρμα και να ελέγξετε και τα αντικείμενα από κοντά. Μέσα στο διάστημα αυτό, φαίνεται η τρέχουσα τιμή και πόσες (σε πλήθος) προσφορές υπάρχουν. Αν υπάρχει προσφορά που αλλάζει τον πλειοδότη του λαχνού μέσα στο τελευταίο λεπτό, προστίθενται 2 επιπλέον λεπτά για τη λήξη, ώστε να μπορέσει να απαντήσει ο προηγούμενος πλειοδότης και να αποφευχθεί η χρήση ειδικών λογισμικών τύπου "sniper". Αν δε δοθούν άλλες προσφορές, η δημοπρασία λήγει. Διαφορετικά το 2λεπτο ανανεώνεται μετά από κάθε αλλαγή πλειοδότη. Οι πλειοδότες ενημερώνονται αν η προσφορά τους δεν είναι πλέον η μέγιστη μέσω email, ώστε να δώσουν μεγαλύτερη προσφορά αν το επιθυμούν. Η λήξη δεν είναι ταυτόχρονη σε όλα τα αντικείμενα της online δημοπρασίας. Τα αντικείμενα λήγουν με 2 λεπτά διαφορά σύμφωνα με τον αύξοντα αριθμό τους. Συστήνεται να είστε online στη λήξη της δημοπρασίας για τους λαχνούς που σας ενδιαφέρουν και σε μεγαλύτερη τιμή από την προσφορά σας.

Τι προσφορές μπορώ να δώσω; Ποια είναι η τιμή εκκίνησης;

Κατά την έναρξη της online δημοπρασίας, η τιμή εκκίνησης του κάθε λαχνού φαίνεται με πράσινα γράμματα. Από τη στιγμή που θα υπάρχουν προσφορές για το συγκεκριμένο λαχνό, η τιμή με τα πράσινα είναι η τρέχουσα τιμή. Κάτω από το πλαίσιο προσφοράς, φαίνεται η ελάχιστη προσφορά που μπορείτε να κάνετε. Η τιμή της ελάχιστης προσφοράς έχει καθοριστεί από υπάρχουσες προσφορές. Αν υπάρχει ήδη μεγαλύτερη προσφορά από τη δική σας, η τρέχουσα τιμή αλλάζει σε μεγαλύτερη από την προσφορά σας και σας δίνει τη δυνατότητα να δώσετε μεγαλύτερη. Το σύστημα σας ενημερώνει άμεσα αν είστε ο πλειοδότης με το μήνυμα «Υψηλή προσφορά». Αν σταματήσετε να είστε ο πλειοδότης, ενημερώνεστε μέσω email. H κάθε προσφορά διαφέρει από την προηγούμενη κατά 10% περίπου.

Μπορώ να εξετάσω τους λαχνούς από κοντά;

Ναι. Για όσο διάστημα είναι ενεργή η online δημοπρασία μπορείτε να εξετάσετε τους λαχνούς στα γραφεία μας, μέχρι και μία εργάσιμη ημέρα πριν τη λήξη της.

Ποιο είναι το τελικό ποσό πληρωμής;

Το τελικό ποσό πληρωμής είναι όπως και στις ζωντανές δημοπρασίες. Είναι το άθροισμα της τιμής κατακύρωσης, της προμήθειας του οίκου μας που είναι 15%, τυχόν πνευματικά δικαιώματα και ΦΠΑ 24% στο ποσό της προμήθειας και των πνευματικών δικαιωμάτων. Σε περίπτωση αποστολής των λαχνών, τον αγοραστή επιβαρύνουν και τα έξοδα αποστολής.

Τι είναι τα πνευματικά δικαιώματα;

Σε κάποια έργα ζωγραφικής και γλυπτικής, τον αγοραστή βαρύνουν και τα πνευματικά δικαιώματά τους, καθώς και ο ΦΠΑ 24% επί αυτών. Όταν ο καλλιτέχνης του έργου βρίσκεται εν ζωή ή έχει πεθάνει τα τελευταία 70 χρόνια, τότε στην τιμή κατακύρωσης προστίθεται ποσοστό 5% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης έως € 50.000, 3% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης από € 50.000,01 έως 200.000, 1% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης από € 200.000,01 έως 350.000, 0,5% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης από € 350.000,01 έως 500.000 και 0,25% για το τμήμα της τιμής κατακύρωσης που υπερβαίνει τα € 500.000. Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό ποσό αυτό δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των € 12.500.

Πως μπορώ να πληρώσω;

Η πληρωμή και παραλαβή των αγορών γίνεται εντός 10 ημερών από τη δημοπρασία, με τους εξής τρόπους:
• Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του οίκου μας
• Μετρητά για συνολικό ποσό κάτω των 500 ευρώ
• Τραπεζική επιταγή
• Αντικαταβολή μέσω ΕΛΤΑ ή ELTA courier
• POS για παραλαβή από τα γραφεία μας
• IRIS για ποσά μέχρι 500 ευρώ

Πως μπορώ να παραλάβω και μέχρι πότε;

Μπορείτε να παραλάβετε από το χώρο μας ή να σταλούν στη διεύθυνση που επιθυμείτε. Τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον αγοραστή. Οι αγοραστές πρέπει να έχουν παραλάβει τις αγορές τους εντός 10 ημερών από τη δημοπρασία.

Eshop
Πως μπορώ να παραγγείλω;

Ηλεκτρονικά: Προσθέτετε στο καλάθι όσα προϊόντα σας ενδιαφέρουν. Ακολουθώντας τις οδηγίες που εμφανίζονται ανά βήμα, ολοκληρώνετε την παραγγελία σας η οποία είτε θα σταλεί στη διεύθυνση επιλογής σας είτε θα σας περιμένει να την παραλάβετε στο κατάστημά μας για 5 εργάσιμες.
Τηλεφωνικά: Σημειώνετε τους κωδικούς που σας ενδιαφέρουν και μας καλείτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας. Το προσωπικό μας θα σας βοηθήσει αν έχετε τυχόν απορίες για τα προϊόντα μας και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Στο φυσικό μας κατάστημα: Μπορείτε να περάσετε από το φυσικό μας κατάστημα Λαμπόβου 4 στα Σεπόλια, να δείτε από κοντά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να ολοκληρώσετε τις αγορές σας.

Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη μέρα. Ο τρόπος αποστολής που θα επιλέξετε θα καθορίσει και τον ακριβή χρόνο παράδοσης.

Κάνετε αποστολές στην Κύπρο και στο εξωτερικό;

Ναι μπορούμε να στείλουμε το δέμα σας όπου επιθυμείτε. Τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί εφόσον δεν έχει ακόμα αποσταλεί.

Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής και πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα: Μπορείτε να παραλάβετε και να πληρώσετε στο κατάστημά μας, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την καταχώρηση της παραγγελίας.
Αποστολή με courier/μεταφορική: Μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία σας και να παραλάβετε στην πόρτα σας.

Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας, όπως και από τον τρόπο αποστολής και πληρωμής που θα επιλέξετε.
Περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ.

Ενδεικτικά:
Ενδεικτικά:
Για αποστολή με ELTA Courier
Για παραγγελίες με συνολικό βάρος μέχρι 2 κιλά, κόστος μεταφορικών 4€. Για κάθε επιπλέον κιλό +1 €. Κόστος αντικαταβολής 3 €.

Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Η πληρωμή και παραλαβή των αγορών γίνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία, με τους εξής τρόπους:
• Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του οίκου μας
• Μετρητά για ποσά μέχρι 500 ευρώ
• Αντικαταβολή μέσω ΕΛΤΑ ή courier
• Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
• IRIS για ποσά μέχρι 500 ευρώ

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής/χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;

Οι πληρωμές μέσα από τον ιστοχώρο μας με τη χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας γίνονται με απόλυτη ασφάλεια μέσα από το περιβάλλον της τράπεζας Πειραιώς. Αριθμοί πιστωτικής κάρτας και λοιπά στοιχεία χρέωσης δεν γνωστοποιούνται στην την εταιρία μας για λόγους ασφαλείας, ούτε με κάποιον τρόπο μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε αυτά.
Η μόνη απάντηση που παίρνουμε από την τράπεζα, είναι το εάν ήταν επιτυχής η πληρωμή ή όχι, ωστε να προχωρήσουμε ανάλογα με την παραγγελία.

Μπορώ να πληρώσω μέσω πιστωτικής με άτοκες δόσεις;

Για παραγγελίες άνω των 500 €, μπορείτε να πληρώσετε με έως 3 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

Που βρίσκεται το κατάστημά σας;

Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται στη Λαμπόβου 4 στα Σεπόλια. Ακριβώς απέναντι από τα κεντρικά μας γραφεία.

Οι τιμές είναι ίδιες στα καταστήματα και στο eshop;

Οι τιμές είναι οι ίδιες στο φυσικό μας κατάστημα και στο eshop.

Πως επιστρέφω αυτό που αγόρασα;

Στην Frattis Auction House θέλουμε να είστε χαρούμενοι με τις αγορές σας, γι’ αυτό ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία. Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κατεστραμμένο προϊόν ή δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή;

Λόγω της φύσης των προϊόντων μας, σας ενημερώνουμε πάντα λεπτομερώς για την κατάστασή τους. Ωστόσο αν στη σπάνια περίπτωση που από λάθος παραλάβετε το προϊόν σε διαφορετική κατάσταση από την περιγραφόμενη, τότε παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα, ώστε να γίνει η επιστροφή του χωρίς μεταφορικά έξοδα δικά σας και επιστροφή των χρημάτων σας. Είμαστε πάντα ιδιαίτερα προσεκτικοί στη συσκευασία των προϊόντων μας, γιατί γνωρίζουμε τη σπανιότητα και την αξία τους. Αν παρόλα αυτά, υπάρξει φθορά κατά την αποστολή λόγω κακής συσκευασίας, η επιστροφή γίνεται όπως και για τα προϊόντα με λανθασμένη περιγραφή. Για επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων είναι απαραίτητο να προηγηθεί επικοινωνία.

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων;

Το φυσικό κατάστημα και τα γραφεία μας είναι ανοιχτά Δευτέρα με Παρασκευή 9:00-17:00.